Forsikringsbetingelser
Hvad dækker vi ikke?
Nogen ting kan vores Forsikringsbetingelser ikke dækkke. Nendenfor er nævnt de vigtigste områder, som vi ikke dækkker i forbindelse med en flytteskade.
– Fejl med din pakning: Ex. fejlpakket flyttekasse, hvor bunden ryger ud.
– Genstande der bliver skadet under flytning, hvor kunden (eller anden part) selv har hjulpet med at bære, dækkes ikke.
– Montering/afmontering af genstande/møbler/skabe og lign. dækkes ikke.
– Vi dækker ikke elektronik, såfremt det ikke er pakket forsvarligt ind – her tænkes på original emballage eller lign.
Hvad dækker vi?
Flytkbh.dk dækker almindelig fejl og uheld i forhold til at flytte dine genstande. Vi dækker:
– Værdien af din genstand ved skadestidspunktet.
– Vi pålægger os muligheden for at reparere den beskadigede genstand ved at sætte den i væsentlig samme stand som før skadetidspunktet.
Underleverandører
Vi forbeholder sig retten til frit at anvende underleverandører, samarbejdspartnere og eksterne konsulenter. Vi kan ikke gøres ansvarlig for skader forvoldt af underleverandører, samarbejdspartnere og eksterne konsulenter.
Skader
Alle skader skal meldes senest 25 timer efter opgaven er afsluttet. Der skal sendes dokumentation herfor.
Aflysningsgebyr
Hvis en bestilt opgave afbestilles af kunden dagen før selve transportdagen, er flytkbh berettiget til at afkræve kunden et gebyr på 2000 kr. jf. § 7. Hvis opgaven afbestilles tidligere end dagen før den, aftalte transportdag, så vil gebyret være på 1000 kr.
Ring til os
på 50 13 34 48
Send en mail
info@flytkbh.dk
Åbningstider
Mandag - Fredag: Døgnåbent
Lørdag - Søndag: Døgnåbent
Vores kundeanmeldelser

Freja B.

Nicklas H.
